Etusivu - Oulunkylän yhteiskoulu

Oulunkylän yhteiskoulu on yksityinen oppilaitos, jonka juuret ulottuvat vuoteen 1924. Oppilaitoksessa toimii vajaan 400 opiskelijan hyvätasoinen yleislukio ja noin 480 oppilaan yläkoulu, jossa on myös musiikkiin,nbsp;matemaattis-luonnontieteellisiin aineisiin sekä liikuntaannbsp;painottuneet luokat. Ajanmukaiset tilat ja laitteet vastaavat nykyajan oppimisen vaatimuksia ja läheltä löytyvät myös monipuoliset liikuntamahdollisuudet. Yhteiskoulu sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella Helsingin Oulunkyl

OVERVIEW

The web site oulunkylanyhteiskoulu.fi presently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have parsed twenty pages inside the web site oulunkylanyhteiskoulu.fi and found two websites referring to oulunkylanyhteiskoulu.fi. We were able to find one public web platforms linked to oulunkylanyhteiskoulu.fi.

OULUNKYLANYHTEISKOULU.FI TRAFFIC

The web site oulunkylanyhteiskoulu.fi is seeing variant levels of traffic in the past the year.
Traffic for oulunkylanyhteiskoulu.fi

Traffic ranking (by month) for oulunkylanyhteiskoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for oulunkylanyhteiskoulu.fi

LINKS TO OULUNKYLANYHTEISKOULU.FI

Der interaktive Museumsführer ein von unite.foundation gefördertes Projekt

Der Interaktive Museumsführer - ein mehrsprachiges multimediales Schulprojekt, durchgeführt von 8 Schulen aus 7 EU-Ländern zur Verbesserung der digitalen Bildung. Den Unterricht von der Schule ins Museum verlegen und das Museum mit Kunst und interessaten Ausstellungen in die Schulen transportieren. Kreatives Lernen an Schulen ist mit innovativen Lösungen von unite. Foundation mit einer speziellen Lernumgebung unterstützt.

Verkkolukio Yksityiskoulujen verkkolukiosivusto ja kurssitarjotin

Iloista joulua toivottaa Verkkolukion väki! Koulutyö päättyy melkein kaikilla tänään, ja odotettu joululoma alkaa. Verkkolukiotyöryhmä toivottaa levollista joulunaikaa, omannäköistä joululomaa ja parhainta menestystä tulevaan vuoteen 2017! Kiitämme lämpimästi kaikkia keiden kanssa olemme saaneet tehdä yhteistyötä kuluneen vuoden aikana. Opiskellaan jo toista viikkoa kakkosjaksoa. Huh, miten aika rientää! Kuvataiteen opettajana minusta erityisen kiinn.

WHAT DOES OULUNKYLANYHTEISKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of oulunkylanyhteiskoulu.fi Mobile Screenshot of oulunkylanyhteiskoulu.fi Tablet Screenshot of oulunkylanyhteiskoulu.fi

OULUNKYLANYHTEISKOULU.FI SERVER

Our crawlers revealed that a lone root page on oulunkylanyhteiskoulu.fi took one thousand four hundred and sixty-nine milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider oulunkylanyhteiskoulu.fi not secure.
83.145.197.68

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We found that oulunkylanyhteiskoulu.fi is operating the Apache operating system.

Etusivu - Oulunkylän yhteiskoulu

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site had the following in the web page, "Oulunkylän yhteiskoulu on yksityinen oppilaitos, jonka juuret ulottuvat vuoteen 1924." I noticed that the web site stated " Oppilaitoksessa toimii vajaan 400 opiskelijan hyvätasoinen yleislukio." They also said " Ja noin 480 oppilaan yläkoulu. Jossa on myös musiikkiin, matemaattis-luonnontieteellisiin aineisiin sekä liikuntaan painottuneet luokat. Ajanmukaiset tilat ja laitteet vastaavat nykyajan oppimisen vaatimuksia ja läheltä löytyvät myös monipuoliset liikuntamahdollisuudet."

SEE SIMILAR BUSINESSES

Oulun seudun alaosasto - Lappalaiskoirat ry

Oulun seudun alaosasto - Lappalaiskoirat ry. Oulun alaosasto järjestää luonnetestin toukokuun alussa. Tuomarit Jari Keinänen ja Riitta Lehmuspelto. klo 18-20 Annina Visuri p. Ajo-ohje, aikataulu ja maksutiedot ilmoitetaan testipaikan saaneille.

Oulun Laskuvarjokerho

Haluatko tietää, miltä tuntuu vapaapudotus 4000 metristä? Itsenäisen hyppääjän lisenssiin asti. Nopeimmin laskuvarjohyppäämisen ainutlaatuisen kokemuksen saa tutustumalla lajiin tandemhyppykurssilla. Tervetuloa Oulun Laskuvarjokerhon nettisivuille! Vuoden 2018 kurssit on julkaistu.

Oulun Latu ry

Jäsenetu Oulun Ladun jäse- nille Mökki Lemmenjoella. Kilometrikisa 2018 käydään välillä 1. 2018 Kisaan ilmoittautuminen on täydessä vauhdissa. Lue lisätietoa PDF-tiedotteesta ja ilmoittaudu kisaajaksi! 2592017 Latualueen retki Hossan kansallispuistoon. Anna palautetta Oulun Ladun toiminnasta.

Oulun kantoliinalainaamo

Ouluun on jo jonkin aikaa sitten perustettu toinen liinalainaamo KiKa. Lainattavat liinat -sivu oli hävinnyt sivupalkista, mutta onneksi se löytyi ja lisäsin sen takaisin. Toivottavasti kovin moni ei ole jättänyt liinaa lainaamatta tämä takia. Sain lainaamolle taas uusia ihania liinoja ihanalta lahjoittajalta.

Oulun Lohet -Etusivu

, arkiryhmät sitä seuraavalla viikolla. Kirpputori ja Lohien seuratuotteiden myynti 15. Raksilan uimahallin ala-aulassa järjestetään kirpputori ja Oulun Lohien seuratuotteiden myynti 15. Porteissa on sama tuttu t.